wtorek, 10 lutego 2015

Beauty post

Podkład Revlon Colorstay Normal / Dry Skin 150 Buff - wiele odcieni, ten idealnie pasuje do mojej bladej cery. Dość trwały, dostępny m.in w Hebe i Douglasie, warto poczekać na przecenę. Wady - podkreśla suche skórki.

Korektor Catrice Camouflage - bardzo dobrze kryje wszelkie niedoskonałości i zaczerwienienia, a w dodatku świetnie sprawdza się jako baza pod cienie. Dostępny w "Naturze", chociaż ciężko znaleźć akurat ten odcień. Cena - zdecydowanie na plus - 13 zł.
 Bronzer Mac Harmony  to klasyk, nie mam mu nic do zarzucenia poza ceną.  

 Dzięki charakterystycznej szczoteczce mascary Clinique rzęsy nie są zlepione, w połączeniu z zalotką  może  zdziałać cuda :)
Paleta cieni z Sephory trochę mnie rozczarowała, cienie nie są zbyt trwałe, bez użycia bazy szybko się osypują, jednak dobór odcieni uważam za trafny, najciemniejszego brązu używam też do przyciemnienia brwi - sprawdza się świetnie.

Eyelinera nie używam zbyt często, ale jeśli już to sięgam po ten marki Astor. Cienki pędzelek pozwala dokładnie i precyzyjnie stworzyć kreskę. 
Do demakijażu używam głównie płynu micelarnego Bioderma Sebiu Odświeża skórę, dokładnie zmywa makijaż. Warto kupić na promocji 2w1. Do oczu - dwufazowy płyn Nivea. Jest delikatny i radzi sobie z każdym make-upem.

17 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia. Ja niestety się nie wypowiem, ponieważ sama się nie maluję. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) Z kosmetyków ,które pokazałaś używałam tylko Revlonu ale mam zamiar spróbować kamuflaża z catrice :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fluidu z Revlonu używam już od dłuższego czasu, jestem z niego mega zadowolona i już nie zamieniłabym go na żaden inny :) Jest idealny, nie roluje się i po całym dniu nie trzeba go poprawiać :) Tylko cena mogłaby być trochę niższa :P hehe
    I ta bordowa pomadka baaardzo mi się podoba- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory <3
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post, kosmetyki z MAC'a ostatnio mnie kuszą.. a zwłaszcza szminka Ruby woo. Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe recenzje, dobrze wiedzieć w co warto się zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki z Catrice, mam ich sporo i też się zastanawiam nad tym kamuflażem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam cudowny płyn do demakijażu bodajże z Garniera, przepięknie pachnie ;)
    lubię tez kosmetyki z Sephory ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kosmetyki :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą Biodermę, kupiłam ją przypadkiem i bardzo się polubiłyśmy :) http://kasjaa.blogspot.com/
    Kochana chciałabym Cię prosić o pomoc - klik w link przy pierwszym sweterku w moim ostatnim poście, to dla mnie bardzo ważne i będę Ci wdzięczna za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  10. I love bioderma! one of my favorite skincare brands :)
    www.samanthamariko.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka wygląda super :) korektor też się dobrze zapowiada

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. I have the catrice camouflage and is great, I really love them :D
    And I really like the post :)

    http://thedailydreamergirl.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna notka! Nie jedna blogerka na pewno się na nich inspiruje :) Ja sama z dużą przyjemnością tutaj zaglądam :) I zdecydowanie czekam na więcej! Całusy

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy kiedykolwiek znajdę idealny podkład, ale cóż, wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń