czwartek, 15 października 2015

Amsterdam

Urokliwy, spokojny, piękny. Urzekł mnie jednorodnością stylistyczną, doborem kolorystycznym, harmonią.
Amsterdam.
Zakochałam się w tym mieście zupełnie niespodziewanie. W krzywych kamienicach, o prostych, ale eleganckich fasadach (w dodatku moja kolorystyka: biel,czerń,grafit,bordo), w spokoju i porządku,w zapachu wybornego palenia, w Rijksmuseum, w tysiącach rowerów.
To był jeden z lepszych wyjazdów w moim życiu, spacerując między dziesiątkami kanałów i uroczej zabudowy czułam się estetycznie spełniona, a w moim wypadku oznacza to prawdziwe szczęście.
Siedząc teraz w deszczowym Krakowie mam ochotę nauczyć się holenderskiego, spakować walizkę,rzucić wszystko i wyjechać do Amsterdamu.














ph. Julia Górecka

27 komentarzy:

  1. Ale ty pięknie piszesz , do tego super stylizacja :))

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś wybrać się do Amsterdamu. Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetna stylizacja;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw :) Super foty :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Ekstra buty! Zapraszam: http://korifashionstudio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja ;D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Świetne spodnie! ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Amsterdam jest piękny! Bardzo podobają mi się Twoje buty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kurteczka, a Amsterdam kusi i kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, bardzo podobają mi się spodnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty, stylowy look. Klasyczne kolory dodają mu uroku. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne spodnie ♥ Byłam kiedyś w Holandii ale nie udało mi się zwiedzić Amsterdamu... żałuje :/
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja !
    Jak czytam twój post to aż zazdroszczę, że nie mam okazji zwiedzić takich cudownych miejsc :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzę o tym, żeby kiedyś go odwiedzić. Strasznie zazdroszczę wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszcze! Tez chce jechac do Amsterdamu :(

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tak fajnego wyjazdu ,świetna stylizacja-super fotki ,oddają charakter.

    torixova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę wyjazdu! Marzy mi się Amsterdam :)
    Stylizacja mega, a szczególnie te buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja! Moje ukochane połączenie czerni z bielą <3
    Pozdrawiam i zapraszam także do siebie :)
    http://welldressedbyewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz, spodnie nr 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym się kiedyś wybrać do Amsterdamu. Śliczna ramoneska :)/Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto odwiedzić Amsterdam mam nie daleko czasami wybieramy sie z moim mężczyzna na spacer po kamienicach tego uroczego miasta
    Polecam każdemu by choć taz sie znalazł w tym miejscu ;-)
    Bardzo fajny blog
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń